SSL Sertifikası Özel Koşullar

Sürüm: 1.0
Güncellenme Tarihi: 24.02.2025

SSL sertifikası, MÜŞTERİ’nin talebi üzerine, alan adı özelinde, METUnic tarafından sunulan bir hizmettir.

Bu özel koşullar, METUnic tarafından sağlanan SSL Sertifikası hizmetine ilişkin hükümleri düzenler ve genel hizmet sözleşmesinin eki niteliğindedir.

AKTİVASYON

Hizmetin aktivasyon süreci, MÜŞTERİ’nin satın alma işlemini tamamlaması, ödemenin başarılı bir şekilde gerçekleştirilmesi ve sipariş bilgilerinin eksiksiz bir şekilde girilmesi ile başlar.

MÜŞTERİ, aktivasyonun sağlanması için ödemeyi başarılı, doğrulama süreci eksiksiz ve zamanında yapmalıdır. Ödeme ve doğrulama işlemi tamamlandığında sertifika oluşturulur.

Sertifikanın başarıyla oluşturulmasının ardından MÜŞTERİ, hizmeti kullanmaya başlayabilir.
Doğrulama süresi içinde gerekli bilgilerin sağlanmaması veya doğrulamanın başarısız olması durumunda hizmet aktivasyonu tamamlanamaz ve sipariş iptal edilir.

Doğrulama ve aktivasyon sürecindeki gecikme veya eksikliklerden dolayı meydana gelen aksaklıklardan METUnic sorumlu değildir.

İPTAL

30 günlük doğrulama süreci içinde doğrulama işlemi yapılmazsa hizmet iptal edilir.

MÜŞTERİ, hizmeti iptal etme hakkına sahiptir. İptal işlemi, MÜŞTERİ panelinde bulunan “İptal Et” seçeneği aracılığıyla gerçekleştirilir.

  1. İptal talebi sırasında, MÜŞTERİ’nin iptal gerekçesini belirtmesi istenir.
  2. İptal talebinin iletilmesini takiben, sistem tarafından otomatik bir destek bileti oluşturulur ve talep işleme alınır.
  3. Operasyon ekibinin onayı ile hizmet iptal edilir.

İADE

Ödeme yapıldıktan sonra doğrulama için tanınan 30 günlük süre içerisinde ve sertifikanın imzalanmadığı durumda aşağıdaki iade şartları geçerlidir:

  • Ürün Bedeli: İade edilir.
  • Hizmet Ücreti: İade edilmez.
  • Kurulum Ücreti: İade edilir.

Sertifika için gerekli doğrulama süreçleri tamamlandıktan sonra hizmetin aktif olduğu durumda 15 gün içinde iptal talebi yapılırsa aşağıdaki iade şartları geçerlidir:

  • Ürün Bedeli: İade edilir.
  • Hizmet Ücreti: İade edilmez.
  • Kurulum Ücreti: İade edilmez.

Kurulum kullanıcının sipariş aşamasında kendi onayı ile aldığı bir hizmettir. Yukarıda belirtilen durumlar kullanıcının kurulum hizmeti için ödeme yaptığı durumlarda geçerlidir. Kullanıcı kurulum hizmeti satın almasına rağmen belirtilen sürelerde METUnic tarafından herhangi bir kurulum hizmeti sağlanmadığı takdirde kurulum ücretinin iadesi yapılır.

  • Doğrulama tamamlanıp hizmet aktif hale geldikten 15 gün sonra iade talebi alındığında iade yapılmaz.
  • SSL kurulumu tamamlandıktan sonra, hizmetin kullanımı sırasında meydana gelen durumlarda iade yapılamaz.
  • SSL sertifikası ile igili alan adı hizmetinin, her ne suretle olursa olsun sona ermesi halinde SSL hizmeti verilemeyecek olup ücret iadesi yapılmayacaktır.

YENİLEME

Hizmetin süresi dolmadan önce yenilenmesi, MÜŞTERİ’nin sorumluluğundadır. Yenileme süreci, hizmetin sona erme tarihinden 30 gün önce başlar.

Yenileme işlemi için MÜŞTERİ panelden yenileme talebinde bulunmalı ve ödeme işlemini tamamlamalıdır.

Bu işlemlerle, sertifika aynı bilgilerle yeniden oluşturulur.

Yenileme başarılı şekilde tamamlandığında, yeni hizmet dönemi otomatik olarak başlar.

Yenileme işlemi yalnızca mevcut sertifika süresi dolmadan önce yapılabilir. Yenileme yapılmadığı ve hizmet sona erdiği durumda yeni bir sertifika talebi, yeni bir hizmet olarak değerlendirilecektir.

MÜŞTERİ, yenileme talebinde bulunmazsa veya gerekli işlemleri gerçekleştirmezse, hizmetin sona ermesi durumundan METUnic sorumlu değildir.

Hizmet, yalnızca www.metunic.com.tr/ssl-sertifikasi/ adresinde yayımlanan SSL türleri ve sunulacak hizmetler ile sınırlıdır. İlgili sayfada belirtilen özellikler, kapsamlar ve koşullar dışında ek bir hizmet taahhüt edilmemektedir. METUnic, hizmetin kapsamı ve koşullarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. MÜŞTERİ, hizmetten faydalanmadan önce belirtilen sayfayı incelemekle yükümlüdür ve bu sayfada yer alan bilgileri kabul etmiş sayılır.